3 dagar kvar

Med tre dagar kvar håller planen fortfarande,
dock har jag insett att jag kanske måste räkna om dagarna, eftersom jag faktiskt reser från Jönköping redan på måndag, för att flyga från Arlanda på tisdag. Det innebär att jag alltså reser om 2 dagar. Det innebär också att jag har 1 dag på mig att packa...
Idag har jag:
  • Packat in två paket (har ett antal kvar att packa in, men eftersom mina föräldrar ÅTERANVÄNDER paketpapper, kunde jag inte hitta något mer utan antingen tomtemönster eller spår av gammal tejp. Hm, shopping imorgon).
  • Städat mitt rum (viktigt, eftersom jag inte vill ha damm på kläderna som oundvikligen hamnar på golvet medan jag  sorterar upp dem i JA, KANSKE, och NEJ högar. Ja, ja, jag har skrivit en packlista, men jag har angivit hur många byxor jag ska packa, inte vilka! Någon måtta får det vara!!!)
  • Min mor syr just nu örngott av pippi-tyget till de små japaska barnen. Tack mamma!
Alltså blir det hårt jobb imorgon! Jag ska handla:
  • Paketpapper
  • Knäckebröd
  • Vaacumförpackade kuddar från IKEA
Dessutom ska jag skriv ut bilder på familjen, så att Japanerna har något fint att titta på, bränna en Bo Kaspers-skiva, och sist men inte minst: Packa ned alltihop!

Puh, det blir nog bra...
Ah, jag får inte glömma skriva ut mina biljetter heller!

Kommentarer
Postat av: elina

Hej!
hoppas resan gått bra och att du fick med dig allt du skulle. Här hemma är det valborg ikväll, men det blir lugnt för mig.
Ta hand om dig!
Kraaaam

2008-04-30 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0