5 dagar kvar

Nu är det alltså 5 dagar kvar innan jag sätter mig på planet med destination Tokyo.
Jag är sjukt förberedd.
 Jag har nämligen bestämt mig för att jag vara färdig i god tid,så jag slipper den vanliga paniken en halvtimme innan jag måste ge mig iväg, då jag helt enkelt slänger ned så mycket som möjligt i väskan, trycker igen den med hjälp av hela min kroppstyngd, och försöker att inte tänka på hur jag ska få hem mitt bagage sedan. Det har ju en vana att föröka sig under resan...
Nej, nu har jag:
  • kollat vad jag behöver tvätta (inget)
  • skrivit en lista över vad jag ska packa (lite väl vag kanske, vill ju inte bestämma mig för 2 par skor, om jag sedan kommer på att jag MÅSTE ha med ett par till!) 
  • skaffat intyg till mina mediciner (mycket bra gjort)
  • köpt presenter till de Japanska familjerna jag ska hälsa på (fast jag måste sy något av pippi-tyget jag köpte...)
Det här kommer gå galant, det märker man ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0