Allt går att laga med lite Karlssons klister

Ja, så är det. 
Min klister-tub har länge levt ett undanskymt liv tillsammans med hammare, rep och skokräm i min verktygs-påse. 
Det är det slut med nu - jag har gjort en banbrytande upptäckt, som flyttar Karlssons klister till finrummet.  
Jag har ju flyttat in i en studentlägenhet under den senaste månaden, och mitt i allt kånkande med lådor och letande efter nycklar gick en av mina långa fina naglar sönder.
 Efter alla år jag spelat piano uppskattar jag att äntligen få ha mina naglar långa. Det klinkar fortfarande lite enerverande på tangenterna, men, men, det är ju bara jag som hör det... 
Jag blev följaktligen mycket upprörd över skadan, och tog i desperation det ända tillgängliga - Karlssons klister - för att laga nageln lite provisoriskt. Det visade sig dock att denna "provisoriska"lagning var mycket mer effektiv är något annat jag provat. 
Tejp och nagelklister, bye bye!

För övrigt har mitt ansiktsserum från the Body shop fått en distinkt doft av trolldeg... Jag undrar om det är ett dåligt tecken?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Astrid! Jättetrevligt att läsa din blogg.Ha det bra som kattvakt m.m. Vem var blommorna från?

kram Kerstin

2008-07-21 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0