Vad kan man önska sig mer än en McFlurry med grönt te och oreos?

På grund av lite oplanerat festande igår - började hos en vän med ett glas vin och crêpes, slutade på en karaoke-bar, alleles för sent - har den här dagen gått åt till att vila. Läsa, sova, sitta vid datorn, och när hungern blir för stor koka spagetti. Nyss orkade vi iallafall oss ut till McD och köpte oss varsin grönt te-McFlurry. De är så goda, jag har blivit beroende!

Igår var planen att shoppa i Harajuku efter Sigrids lektion. Så blev det också, men efter vissa missöden. Vi var båda halvsovande kvällen innan när vi bestämde vart vi skulle träffas, så när jag vaknade på morgonen (då hade Sigrid redan gått till skolan) hade jag ingen aning om vad vi bestämt. Jag visste att vi skulle träffas vid 4, men jag kom inte ens ihåg om det var Harajuku vi skulle till. Till saken hör att jag inte har någon telefon.
allafall gav jag mig av, mer och mer ävertygad om att jag var på väg till rätt ställe. Jag kom dit och jag väntade och väntade... 20 över fick jag för mig att hon kanske sagt 5 istället, så jag gick och såg mig omkring och kom tillbaka vid 5. 10 över var jag beredd att ge upp, men då, tillslut, kom hon framhoppandes!
Hon i sin tur hade varit jätteorolig för att jag skulle åka hem, eftersom hon faktiskt sagt 4 till mig, bara det att hon inte kunde vara där förrän 5... Ah, vid det laget var vi båda utpumpade och gick till Starbucks och tog en macka och en scone.

Nu är det min tur att ta ett bad, mm vad skönt det ska bli, och sen är det snart läggdags för en tröttis som mig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu var det ett tag sen du skrev.Antar att du har fullt upp.jag mistänker att din väska kommer att bli proppfull:-).

2008-05-17 @ 10:36:16
Postat av: elina

hejsan! gud vad jag blir avis på dig, det låter som du har det toppen^^.
idag har jag fått ett fint vykort på posten, tack så mkt=) hoppas resan fortsätter i samma glada anda och att vädret blir lite bättre!
många kramar
Elina

2008-05-19 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0