Helt slut idag!


Jag sitter i en fåtölj med en snarkande katt bakom ryggen, och försöker fördriva tiden tills det är dags att sova.
Jag orkar inte ens läsa min deckare, och jag älskar annars att krypa upp i soffan och mysa med en deckare och en kopp te.

Jag är kvar hos mor och far, och ska strax åka till stationen och hämta mamma och tänkte ta en sväng förbi lägenheten för att hämta fysikboken och kläder till imorgon. Men sen är det nog läggdags! Det värsta är att jag har något slags inre motstånd mot att gå och lägga mig när jag faktiskt borde... Så jag håller mig uppe ändå, och ja, det blir en ond cirkel...

Jag har åtminstone fått en del gjort idag; lite matte, men framförallt är kemi-redovisningen överstökad. Det gick dessutom bra, så nu kan jag och Fredrik vara stolta!

Ska stoppa i mig lite mat nu innan jag far, så
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0