Idag tar jag priset!



Min mobil fungerar inte. Igen! Såhär frustrerad och arg är jag över det.

Det värsta är att, hur mycket jag än vill skylla på min hemska sköldpadde-mobil, så är det faktiskt mitt eget fel den här gången. Helt och hållet.
Jag kommer nämligen inte ihåg min pin-kod, och har den uppskriven hos mamma och pappa ( och har precis insett att jag faktiskt måste ha en telefon för att komma i kontakt med dem)... Det vore en sak om jag varit en klant och glömt koden där, men faktum är att jag bara varit lat och inte orkat leta reda på lappen när jag varit där! Jag har tänkt att det tar jag senare, och jag behöver ju aldrig stänga av telefonen, kan ju ladda den i tid...

Men troligt att jag skulle lyckas med det varje gång!!! Idag dog den, och jag kammar hem prist av dummhet!

Det är en lägenhet som står på spel också. Jag skulle hem till min systers vän och titta på ett rum i lägenheten hon delar med några andra studenter, jättecentralt!!! De funderar på att hyra ut ett rum till, men inte till vem som helst. Så vad gör jag för att göra gott intryck, när jag ska träffa dem kl 7? Jag kommer inte dit!!! Jag hade tjejens nummer på mobilen, jag hade lägenhets-adressen på mobilen, och hon fanns inte på eniro. Snacka om att verka otrevlig, hoppas jag inte sumpade chansen!

Som tur är var dagen riktigt bra i övrigt. Sol, kaffe i skolan, samt en "date" min kompis bestämde med en kille på kåren igår. De skulle träffas i skolan, och jag och hans kompis var med som moraliskt stöd :)
Killen är en av de snyggaste jag sett!!! Om hon inte sett honom först så...hahaha!

Nu ska jag ta en knäckemacka (jag åt kebabtallrik i skolan idag, så ni behöver inte tycka synd om mig) och fortsätta läsa "den krossade Tanghästen".

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0