Maria 20!

Igår fyllde Maria 20 år. Det firade vi naturligtvis med att gå till systemet, även om Maria blev så nervös så att hon hotade med att springa därifrån :)
På kvällen blev det ett litet firande, och jag tänkte locka håret, dagen till ära.
Det är så skönt att håret börjar växa ut! Jag trivdes visserligen jättebra i mina korta frisyrer, men nu är det dags för något nytt.

Jag ställde mig alltså med locktången framför badrumsspegeln och satte igång, men när jag var halvvägs ungefär, tappade jag tången i golvet... Och det gick i bitar...
Så där stod jag, men halva huvudet krulligt och halva rakt, osminkad, oklädd och med inte så mycket tid på mig.
Efter några reparationsförsök insåg jag att platt-tången fick bli min räddare i nöden. Det kändes som misshandel av hår, men rakt blev det!

Här kommer dagens fråga:

Hur och var ska den lilla fjädern in?

Nu hoppas jag på bra svar, eller någon som vill komma och hjälpa mig, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0