Mitt liv i facebooks händer

Fortfarande utan mobil efter ett dygn, ligger mitt liv i facebooks händer.
All kontakt med omvärden sker därigenom, och det skapar vissa bekymmer för mig.
Jag får nervösa problem för att jag tror att jag missar viktiga samtal angående sommarjobb eller lägenheter.
Däremot sköter facebook mitt sociala liv alldeles utmärkt,
men det måste jag erkänna, att så är det även i vanliga fall...
Och på ett sätt är det skönt att vara utan mobil.
Jag hatar att svara i telefonen!
Jag tycker det är skitsvårt att komma på något att säga, och om det är ett okänt nummer börjar hjärtat slå som om jag hade sprungit ett maraton-lopp!
Så det är skönt att slippa,
och för en gångs skull inte ha dåligt samvete för att jag inte ringer...

Ikväll är jag iallfall oanträffbar,
för då ska jag grilla på Vätterstranden med Maria och Disa! Och kanske hennes flirt...
Ska bli så mysigt, första gången i år! Vi tar med filtar och stolar och kör ner till ICA Maxi och handlar grill och korv. Mmmmmm!
Tyvärr får vi nog dela stranden med ett 50-tal overall-klädda busar, hörde något om stor fest,
men det kan inte avskräcka oss!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0