Hål i väggen!

Inte är de bara två heller...
Nu har jag ägnat mig åt att täcka för pluggar och hål med diverse vägg-prydnader. Bland annat har jag hängt en panelgardin på väggen framför skrivbordet, som en kombinerad håltäckare/anslagstavla.


Tillsammans med Amélie från Montmartre-affischen täcker den nästan hela väggen, så det är bara två hål kvar där.
Den större väggen vid sängen däremot ser ut som ett mindre månlandskap med sina små plugg-kratrar. Där ser det lite fjuttigt ut med en liten tavla som täcker ett ynka hål!

Okej, jag överdrev lite, det ser inte alls ut som ett månlandskap, men fult är det! Och fjuttigt ser det ut, så jag behöver en jätte-tavla! 2x4 meter förslagsvis...
Så jag vet inte vad jag nu ska ta mig till? Jag har ett A2 papper, kan ju måla något på det så länge. Ja, så får det bli!
Men först ska jag laga en nagel som gått av. jag är lite skeptisk till nagel-lim, det brukar inte direkt leva upp till sitt namn, men just nu har jag inget val! Nageln gick av så långt ner, så det är värt ett försök.

Förresten så är jag sjuk idag, så jag borde inte äta ipren och rusa omkring!
Jag kanske får lov att sätta mig framför TVn resten av kvällen. Jag får fundera på det medan limmet torkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0