Nattuppdraget, tema Hip Hop!

Igår kväll hade jag jätteroligt!
Idag är jag hemma och har tråkigt (sjuk). Det känns inte helt bra att vara hemma från skolan en av de första mattelektionerna, så imorgon MÅSTE jag gå!

Men tillbaka till gårdagen och Nattuppdraget!
Alla nollegrupper fick en lista med olika saker att samla in till sina Hi Life:are. Vi fick två Hi Life:are var att placera i ett tält, med bekvämligheter som soffa, massage och mat, så att de inte skulle få tråkigt. Sedan var det bara att börja samla!

Vi var riktigt duktiga på att samla, så vi borde få en bra placering, tycker jag! Synd bara att vi inte hittade två poliser på en cykel...

Just ja, varje grupp hade ett varsitt tema. Vårt var Hip Hop.

Jag, stolt i Hi Life-tröjan jag lyckades samla in!

Nu ska jag släpa mig ner till pappershandeln och köpa pennor och en portfolio till imorgon. Som tur är ligger den bara ca 3 meter härifrån, så det ska nog gå bra!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0