Skolbörjan-nerver!!!


Jag har nu slagit mig ned vid mitt välstädade skrivbord med ryggen mot alla flyttkartonger, för att slappna av lite.

Jag har träffat ytterligare två av mina sambo's; Stephanie och Michael. De verkar jättetrevliga, så jag är inte lika nervös för att gå ut i köket längre!

John har jag ju träffat tidigare. Han är för tillfället ute i vardagsrummet och bygger något skumt tillsammans med de andra faddrarna... Hm...... Deras grupp ska tydligen tävla mot min, så jag kanske skulle spionera lite?

Jag överlevde iallafall den gångna veckan, så oddsen att jag ska överleva de kommande är ganska stor!
Min syster blev ordentligt firad, med riktigt snygga biskvier.
               

Jag hann också tjäna ihop till mitt insparks-kitt genom att tappa upp honung i mamma och pappas källare. Jobbet bestod egentligen av att tappa upp all honung på burkar och sedan diska tunnorna, men när alla tomma burkar, honungs- och andra, i huset var fulla och det fortfarande var honung i tunnorna kunde de inte annat än betala mig i förskott...

Men nu funderar jag på att sova, trots röran... Huvudsaken är att jag är ordentligt utvilad!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0