Andningspaus!!!

De senaste dagrarna har jag bara varit hemma och vaken i totalt några timmar, därav den dåliga uppdateringen!
Men nu ska jag ta en vilokväll och vara hemma och lära känna min sambo Astrid. Och få lite ordning i rummet, om jag orkar resa på mig. Det kanske får vänta till efter insparken...

En liten sammanfattning av insparken och skolstarten hittills:

Sen ankomst ligger på 100%, så jag har en del att jobba med där... Ingen annan än jag verkar köra med akademisk kvart här!

Gul overall har jag skaffat mig för att visa att jag är en äkta teknolog. Dessutom har jag ett antal märken att pynta den med. Jag tänkte ha lite limm- och syjunta ikväll, så jag får på märkena någon gång, jag har inte haft tid tidigare...

Jag har badat från piren en gång och deltagit i Caps en gång. Ett roligt och ofräscht dryckesspel, men jag höll mig ganska nykter pga min stora skicklighet.


Johanna, fadder Joel, Isabella, jag och Axel spelar Caps.

Dessutom har jag tillbringat varje kväll på kåren. Nu är jag trööööööööööööööt! För övrigt börjar jag skolan kl åtta på morgonen. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0