Advent

Nu är det advent, och det firar jag med att ta upp min ljusslinga från golvet.
Jag vill inte ha den i fönstret, för jag misstänker att alla mina grannar ser rätt in i mitt rum så när det är mörkt har jag oftast rullgardinen nere.
Och det är ju liksom inte för deras skull jag har ljusslinga...

Därför satte jag upp den som en lian i taket istället!



På första advent var jag i Sofiakyrkan och lyssnade på julmusik.
Väldigt fint, men det är lite synd att de inte har en större kör, i klass med kyrkan!
Kunde bli jättemaffigt.

Kyrkan hänger med i utvecklingen, upptäckte jag...

Och nu är det matte-dags!
Jag pluggar fram till middagen har jag bestämt, och nu har jag ägnat massor tid åt annat... Inte bra!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0