En Ben&Jerry's kväll

Och jag har inte ens pengar att köpa glass för!

Jag gjorde en stor missbedömning, och trodde att jag kom ihåg mer Linjär Algebra än jag gjorde. Jag trodde också att Kenneths övningsuppgifter skulle räcka för godkänt. Jag trodde fel.

Det innebär att jag nu har en dag på mig att plugga Matematisk analys, och riskerar att kugga den. Det är skit, skit, skit!
Bara för att jag inte brukar plugga så mycket.
Inte för att få godkänt!
Det brukar alltid gå.

Jag ska titta på ett avsnitt Grey's Anatomy och dricka varm choklad nu, och forsöka skjuta undan paniken över att jag har en fem timmar lång tenta på torsdag som jag inte pluggat till.

Och följa Sigrids råd mot deppighet; titta på söta katter:

För Sigrid och Kaj har en liten Plåster som låtsas vara en söt kattunge


men egentligen är den ett monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0