Juldagen

Ska visst vara den största ute-kvällen på året...
Men för mig är det bio som gäller!
När vi vandrade mellan bilen och bion insåg jag enkelt att det var ett smart val, eftersom det var fullständigt omöjligt att ta sig fram i Jönköping idag! Och jag är inget fan av gummistövlar på krogen, även om jag fått det förslaget av en vakt en gång...

Jag är inget fan av gummistövlar på vintern heller, vilket innebar att jag inte packade med dem hem till mamma och pappa nu under julen... Det ångrade jag djupt där jag plaskade omkring med snösörja upp till fotknölarna.
Nu hänger strumpbyxorna på elementet, och jag gör mitt bästa för att värma upp mina frusna fötter!

http://moviecarpet.com/wp-content/uploads/2009-07-25-705491/tn_avatar-movie-photos.jpg
Och det var såklart Avatar vi såg!
Mycket fin film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0