Flytt, slutfasen!

Såhär glad är jag för att jag ska flytta klart idag:


Det ska bli så kul, kl 12 går det av stapeln!
Då åker flyttlådorna in och sedan är det bara att packa upp!
Dessutom handlar det bara om några få flyttlådor,
antagligen beroende på att jag inte flyttar dit kläderna än, för då kommer nog antalet fördubblas...
Som tur är har jag en stor garderob, man skulle till och med kunna kalla det en walk-in-closet. Av storlek XS, men ändå!

Nu måste jag gå in på IKEA och kolla på smarta förvaringar,
det är bäst att ha ordning och reda när man flyttar in, för sedan går det bara utför!


Kommentarer
Postat av: Disa

hoppas det går bra, och att blir fint! jag får komma o hälsa på och kolla in ditt nya bo på lördag :)

2009-07-08 @ 13:58:48
URL: http://disadanevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0