Hemma

Nu är jag hemma igen.
Jag hade glömt hur stressigt det är! Stressigt även när jag inte har något att göra, eftersom det känns som att jag borde ha något att göra, men nu verkar min post försvinna ut i världsrymden istället för till min nya adress, och jag vet inte vad jag ska göra åt saken! Till på köpet blev jag tvungen att torka upp en tuggad, halvsmält och uppkräkt mullvad under frukosten imorse.

Nu är min puls uppe i tusen slag per minut, jag har suttit en timme och försökt ändra min adress på studera eftersom adressändringen inte verkar funka, men det går bara att ändra den tidsbegränsat, studera har nämligen bestämt sig för att det är på Barbackavägen 3 jag bor. Punkt.
Jag har också försökt logga in på CSN och byta adress där samt ansöka om studiemedel, men det går inte att komma in på min sida "pga tekniskt fel". Dessutom måste jag väll snart svara på om jag vill ha min plats på JTH, vilket är lite svårt när jag inte ens får antagningsbrevet.

Dessutom måste jag måla möbler så att jag får pengar till hyran. Men jag får nog ändå låna det mesta av mamma och pappa...

Oj, oj, oj!
Det var inte så jobbigt att vakta hundar, när allt kommer omkring.

Kommentarer
Postat av: elina

hejsan gumman! det loser sig ska du se! vet hur jobbigt det ar med allt sant! saknar dej och tanker pa dej!

2009-07-08 @ 08:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0