C901

Jag har just bestämt mig för vilken mobil jag önskar mig i födelsedagspresent, och tänkte lägga in en bild av den på min önskelista. Men det funkar inte, varför? Det är ju bara Sony Ericsson som förlorar på att man inte kan kopiera bilder av mobilen, jag tänkte ju bara sprida den vidare till potentiella kunder!


Telefonen jag fastnat för är iallafall C905.
 
Jag har inte höga krav, den ska vara snygg, och jag ska kunna messa med den.
Men eftersom även min kamera sjunger på sista versen, ihoptejpad med lite silvertejp, tänkte jag slå två flugor i en smäll och skaffa en bra kameramobil!
En sak mindre att bära på...

Där kommer C905 in i bilden. En snygg mobil med 8.1 megapixelkamera! Love it!
Har inte kunnat bestämma mig för om jag vill ha silver, brons eller rosa än...

Annars har jag ögonen på C901 Green heart, den är också snygg, och dessutom miljövänlig; skapad på återvunnen plast och vattenbaserade färger.
Den kameran är inte heller dålig, men jag vill gärna förstora upp foton, och då är nog en 5-megapixelskamera i sämsta laget? Har jag hört...

Å andra sidan var den första dubbelt så dyr.

Hmmm... Jag får iallafall önska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0