Nu blev det jobbigt...

Antagningsbesked
Stäng
198309101429
ASTRID HELLBERG
Anmälningsnummer:
2249127
 

Sökalternativ - Resultat 

Prio Anm kod/Utb UG-MV Urval   
1 UU-P1501

Civilingenjörsprogrammet i energisystem
300hp, Dagtid, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Normal undervisning
Uppsala universitet,
Uppsala
Grundnivå


SA-974


Res 5
 

Obs! Alternativet är sökt efter sista anmälningsdag!

Förekommande urvalsgrupper
SA - Sena anmälningar
 




Åååh... Jag som trodde att jag inte skulle ha en chans när jag ansökte efter sista ansökningsdag. Men nu är det möjligt...
Det bästa vore kanske om jag inte kommer in, för jag vet inte hur jag ska kunna tacka nej till den utbildning jag helst av allt vill gå!
Och jag har (hade) ju bestämt mig för att jag behöver vara kvar i Jönköping i några år till.
..

Kommentarer
Postat av: elina

vad är nu detta astrid?! Ring om du behöver prata med ngn=) Det blir nog bra hur du än gör ska du se, och uppsala är en jättefin stad! Saknar dej!!

2009-07-14 @ 09:39:23
Postat av: Jasmine♥

Hej! :)

Allt bra med dig? :)

2009-07-14 @ 11:19:34
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0