Uppdatering Öland


Här kommer lite bilder från resan!
           
Jag, Patricia och Maria i bilen på väg till Öland.



Sällskapet tar igen sig efter den långa resan...


     
    
    
Här utnyttjar vi en av de få solglimtar som visade sig under helgen...  
Utsikt över tälthavet!


En i stort sett väldigt lyckad resa!
Jag kände att jag var ganska mycket äldre än de flesta, men det är inget problem att ha kul ändå. I längden tröttnar jag ändå lite, så två nätter räckte bra...

Det som förstör det roliga minnet lite är mordet som skedde inte långt från vår tältplats. Det är läskigt att tänka på att något sådant kan hända så nära utan att man har en aning om det. Att de dessutom inte vet vem som högg ihäl killen känns jättekonstigt med tanke på att det var så fullt med folk på strandpromenaden!
Det blev också lite tjafts om en sovsäck som försvunnit, inte så kul eftersom det slutade med att jag fick ta på mig skulden eftersom jag ordnat så att min syster lånade ut den. Väldigt dålig stil att inte ta ansvar för det man lånar!

Men men, allt det hände den sista dagen, så det förstörde inte själva resan. Att tälta kanske inte är min grej riktigt (möjligen ute i naturen där det är OK att se ut som skogsmulle...), men den härliga stämningen och de trevliga grannarna gjorde det värt det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra om jag borde kräva ersättning av alla som satt sönder min stol då? Det är ju trots allt ett ansvar man har när man lånar saker att se till att de är hela? Väldigt dålig stil att ni inte ens erbjuder er!

2009-06-22 @ 14:02:44
Postat av: Anonym

Remmarna till mitt liggunderlag som en viss person lånade kom aldrig med hem, riktigt dåligt att inte ens nämna det, för man har ju ett ANSVAR för det man lånar!

2009-06-22 @ 15:44:38
Postat av: Sigrid

oj, du verkar ha rört upp lite skuldkänslor hos någon anonym person med det inlägget!

2009-06-25 @ 19:27:29
URL: http://dirgis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0