Home, sweet home!

Hemma igen från Öland.
Det var kul, men nu är det skönt att vara hemma till dusch, rena kläder och en varm och skön säng!
Jag har tillbringat kvällen med att titta på När Harry mötte Sally och operera bort små stickor ur fötterna. Jag gick nämligen barfota i torsdags kväll, inte jättebra med tanke på allt glas, men jag klarade mig undan med bara lite ömmande fötter, trodde jag. Sedan när jag duschat idag upptäckte jag massor små svarta stickor i foltsulorna, så inte konstigt att jag var lite öm!
Med min böjelse för kirurgi tog jag mig glatt an uppgiften att avlägsna dem. Så nu är jag stick-fri, men har ännu mer ont. Går förhoppningsvis över under natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0