Jag är stolt!

Jag fick tillbaka fysik-tentan idag, och är riktigt nöjd med min 4:a! Två fyror i rad blir det... Inte illa, speciellt med tanke att mitt sätt att ladda inför tentan var en heldag i alla stadens klädbutiker :) Shopping är å andra sidan ångest-dämpande...

Just nu har jag en lång paus i städningen, det är verkligen dags att ta tag i det, jag vadar i damm och trådar från mitt sy-projekt. Usch, jag har tråd-fobi. Lösa trådar.
 Och hår. Jag måste rensa avloppet snart, jag har märkt att jag står med fötterna i en vattenpöl när jag duschar, men tanken på allt hår och annat snusk som säkert ligger där nere... Jag får kväljningar! Någon som vill hjälpa en flicka i nöd? 


Jag upptäckte på tekniska högskolans öppet hus att jag pryder framsidan av broschyren med master- och magister-program! Den fanns över hela skolan, lite lustigt bara att både jag och Disa gick runt och tittade på grundutbildningarna...
Ååå bilden gick visst inte att visa här, men den som är nyfiken kan gå in på jth.se och sedan utbildningsbroschyrer.

Men men, nu får jag allt plocka fram dammsugaren!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0