En ersättare!

    Jag saknar min vackra mobil...
NoneDen slukades av mina föräldrars åk-gräsklippare en vacker sommardag förra året, och sedan dess har jag hållet tillgodo med mina familjemedlemmars avlagda samsung-telefoner. Det första jag lånade hade min mamma just bytt ut. Den var ålderstigen men fullt fungerande. Nästa, som jag dras med för tillfället, är inte bara så gammal att jag inte kunde hitta en bild av den på nätet, 1an och den röda-lur-knappen fungerar ungefär en gång av tio.

  

Här är iallafall en bild, tillräckligt suddig för att man inte ska se hur avskavd färgen är på kanterna...

Men jag vet precis vad jag skulle skaffa om jag hade lite pengar över!

Jag såg just den här fina luren, och föll pladask.
Påminner den inte om min kära mosade telefon, men i en lite mer...
smakfull... tappning?


För övrigt är min granne på gång igen. Nu kan jag texten till "Stay the night" utantill, och har en märklig känsla av att ha hamnat på Centrum en fredag-kväll (Jönköpings uteställe för de yngsta... säger tanten Astrid, haha).
Aldrig kul, och särskillt inte dagen efter en galen bar-runda med Maria och Disa!!!





 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0