Vad gör man inte för att slippa plugga?

Som ett led i min undermedvetna(?) vad-som-helst-men-inte-fysik-kampanj, tänkte jag börja blogga igen!
Tenta på fredag, och jag är inte det minsta taggad... Men det är ok, för "jag hamnar alltid på rätt sida om gränsen", för att citera en vän :).

Jag kommer direkt från gymmet nu och har ätit min tallrik pölsa... En påver middag, som passar sig för en luspank student som jag i slutet av månaden. 38 kr kvar på kontot...
Men åh, imorgon, imorgon är det den 25e! Då blir jag rik, och om det inte vore för fysiken skulle jag vara kung i baren också. Så det kanske är tur att jag har den där tentan...
Och jag får iallafall vara kung i mataffären!

Men lite uppdatering sedan sist:
1. Jag har en granne som är den mest störande personen på jorden!!! Just nu övar han dans-moves inför kåren imorgon (antar jag, varför skulle någon annars lyssna på sådan musik, på den volymen??), men oftast övar han guitar-hero eller det där andra med ett helt band... Men, men, vill inte klaga eftersom jag själv nog kan vara lite störande med mitt ganska högljuda sjungande.

2. Jag har bestämt mig för att aldrig ta på mig en overall efter insparken! Något mer fult och opraktiskt är svårt att tänka sig! På väg hem idag gick jag bakom en overall-snubbe med gul rand på ena benet...
Overall i skolan???!!!
Och den där randen på benet... Jag ska aldrig någonsin skaffa någon rand på benet...
Och det beror på att jag inte befattar mig med killar i overall :)

Men oj, jag kom just på varför han hade overall i skolan!
Jag har knappt några rena kläder, tänkte just tvätta, men vem vet, om jag hade en overall att ta på mig, kanske jag skulle låta bli, och använda den istället... Usch!!!

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0