Återträff i Nypan!

Dammlötskolan
the Place to be in 1990

På lördagen gjorde jag och Katarina en utflykt till Runtuna. En del var sig likt, även om skolan fått sig en ansiktslyftning. Annat var sig inte likt, som min utsikt till exempel! Här har det poppat upp en stor silo... Snygg, eller?
Hemma

Sedan var det dags för återträff med Nyköpings högstadieklasser -99. Här passar Katarina på att intervjua Malin och Jasmine inför P4a:s återträff-tema om två veckor (ni kommer kunna lyssna på det på sr.se/sormland).

Återträffen hölls på club Tellus, något som var en bowlinghall sist jag var i Nypan, men numera är stället alla går till. Inte undra på, när självaste Fadde står i dörren, haha! Fast han kanske står där för att skrämma bort pyromanerna...
 
Jag och Katarina


Här har de bytt ut de gamla ruttna bänkarna mot lysande amöbor... Intressant!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nä, det är ju lysande snorkråkor.. du var precis utanför där jag bor!:) fin blogg föresten!

2009-05-11 @ 09:19:16
URL: http://dinemla.blogsot.com
Postat av: Sigrid

haha, tänka sig att emla lysande snorkråkor har blivit kändisar!

och hu vilken ful silo förresten..kent har verkligen ett sinne för det estetiska..för det var ju mest sin egen utsikt han förstörde:)

2009-05-11 @ 16:33:25
Postat av: Anonym

Ja, jag ser det nu! Usch, jag satt på en snorkråka!



Om jag var Kent hade jag byggt silon någonstans i skogsbrynet. men, men, det är jag ju inte, och jag är inte ledsen för det...

Men även om han inte förstört så mycket av våran utsikt, har han iallafall förstört den viktigaste av dem alla, nämligen möjligheten att stå i köksfönstret och se när bussen kommer. Skandal!

2009-05-14 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0