One to go....

Nu är sista kemi-tentan också avklarad.
AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, bara fysiken kvar, sedan är allt slut. Finito. Vad ska jag då ta mig till??? Jag annonserar härmed ut mitt sällskap i utbyte mot mat och husrum under sommaren!

Men först måste jag ta tag i fysiken. Jag ligger mer efter än någonsin, och jag vet att jag brukar säga det, men den här gången är det på riktigt. Väldigt mycket på riktigt... Som tur är är kan jag ägna all min tid åt fysiken nu! Haha, som om jag skulle det!!! Tillräckligt, iallafall.

Men nu ska jag återgå till min bok (skönlitterär såklart) och fira att kemi-tentan är över, med ett, troligtvis, ganska lyckat resultat. Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0