Smeknamn?

Nu har jag skrivit på kontraktet.
Fått nycklarna i handen. Väntar bara på att flytta in!
Läskigt!

Det är i och för sig inte första gången jag bor i kollektiv, men det är första gången jag PLANERAT att göra det, sist, i Shanghai, hände det bara. Dessutom är det här riktigt, med städlistor och matlagningsdagar (Det sistnämnda kommer göra underverk med mina matvanor...).

Mina sambor verkar söta och rara, fast i höst blir det inte så många orginalare kvar, bara en, för att vara exakt. Då kommer istället ett par som varit utbytesstudenter hem igen, plus en ny tjej - en till Astrid! Vad är oddsen för det? Det kommer kännas riktigt bra (tror jag) att för en gångs skull dela namn med någon, men jag kanske behöver ett smeknamn... Några förslag?

Nu ska jag laga lite mat, stekt aubergine med tonfisk får det bli, och sedan ska jag handla lite matsäck inför imorgon.

För imorgon 8.30 börjar den sista fysik-tentan! Inte för att jag blir allt för nedstämd om jag inte klarar den (kan inte förstå att jag just skrev det där!!!), för kuggar jag har jag anledning att fortsätta gå till skolan några veckor! Jag menar, vad ska jag annars göra?

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Diso

Men Astro! du har ju redan smeknamn! du får inte glömma ditt O!:D

Du kan vara i skolan fast du klarar tentan! jag behöver sällskap och stöd i mitt pluggande och på kafferasterna!

2009-05-12 @ 21:12:23
URL: http://disadanevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0