Sommarlov!

Idag hade jag skol-avslutning!
Inte i kyrkan med "den blomstertid nu kommer", men iallafall!
Vi fick tårta istället, i något som nästan kan liknas vid kyrkan: lärarnas fikarum. Istället för långa tråkiga tal genomled vi en, inte så lång men ack så tråkig, genomgång av gårdagens tenta. Ja, som ni kanske förstått nu så klarade jag den :)
Och betygen fick vi inte i handen, men man vet ju ändå. Jag fick 3, 3, och sist men inte minst, en 5a i kemin!!! Mallig så jag håller på att spricka!

Det var inga glädjeskutt ut ur skolan, hela klassen gick tysta och släpade fötterna efter sig. Men det berodde nog mest på att vissa ville gå in på toa och spy och resten ville hem till sängen, haha.
Klassfest igår...

Här är ett försök till klassfoto:


Men nu är det alltså slut.
Som tur är(eller vad säger jag, det är ju inte kul), har Disa har en tenta kvar, så jag ska hålla henne sällis i skolan när hon pluggar (=tjata på att vi ska gå till studenternas).
Det börjas redan imorgon!
Jag, Disa och Maria ska ses i skolan vid 12. Business as usual...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0