Förvirrad, confondue, confused...

Här trodde jag att jag hade koll, och så kommer inverserna och slår mig i huvudet...
Jag känner mig fruktansvärt dum. Tycker inte om det!

Det känns lite bättre nu när jag sitter hemma med min formelsamling i knät och en hembakt smörgås framför mig (med Tahini och skivad ingefära på, jättegott!!!).
Och Sigrids formelsamling egentligen, som hon snott från gymnasiet. Ett mycket tummat exemplar...
Men inte ens den har svar på alla mina frågor, så jag är frustrerad och irriterad och arg!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så.
Nu ska jag tänka lite till, och sedan är jag ledig för dagen.


Föresten, det blev en promenad igår, längs Vätterstranden. Och då såg jag den här:



Vilken fin!
Kan inte konstnären sticka en mysig tröja till mig också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0