Guld i speed-packning

Visserligen är jag van att packa i sista sekunden, men att börja en timme innan mamma och pappa skulle hämta mig var ändå att ta i!
Jag kunde iallafall ha lokaliserat mina badkläder i förväg; nu slutade det med att jag fick åka hemifrån utan överdelen till min älsklings-bikini. Men men, jag har ju fler än en...
Dessutom kunde jag ha undersökt vad som låg bland smutskläderna, så hade jag sluppit att handtvätta nu.
Men annars är jag redo(Ja, utom att jag måste hämta ut medicin imorgon...)!

I morgon förmiddag ska jag till skolan och hjälpa till med International Day. Måste ju börja jobba inför Ordförandeskapet nästa år! Och föreläsningen hade jag ändå inte tänkt att gå på, eftersom jag trodde vi skulle åka tidigt; vi ska inte vara på flygplatsen förrän klockan två fick jag reda på idag.

Och nu måste jag vila!
Jag känner mig yr och trött, och eftersom jag verkligen inte vill bli sjuk är jag väldigt hypokondrisk just nu.
Å andra sidan kan det vara uttorkning... Jag har tappat bort (eller slängt bort...) min vattenflaska nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0