Skriet

Det här har varit helvetesdag.



Jag hatar matten och känner mig som den trögaste människan i världen, och jag vet att jag inte är det, så varför har jag sådana problem???

Och utöver att jag är skriet personifierad, har allt jag gjort gått snett!
Jag lagade klibbiga, sega rårakor.
Jag blev överspolad av en buss, Hollywood-style.
Bloggen var trasig fram till nu.
Jag skrev just ett långt mail som försvann.
Jag är trött, yr och arg!
Och gråtfärdig.

Nu ska jag sova och lämna den här dagen bakom mig.
Det är förhoppningsvis bara rårakorna jag måste stå ut med imorgon också...

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Det ser ut som att du har en körsbärstomat i munnen!

2009-11-29 @ 19:24:59
Postat av: astrid

Men det har jag faktiskt inte... Då hade jag varit gladare, förstår du väl!

2009-12-01 @ 18:12:58
URL: http://astipasti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0