Träningsvärk

Jag var på ett skivstångs-pass igår, och jag höll på att dö!
Jag kom inrusande i sista sekunden, och såklart var alla lättaste vikter upptagna, så jag fick nöja mig med de gröna... Vet inte vad de väger riktigt, men för tunga för mina armar är de iallafall!
Idag känner jag mig svag och vill inte tänka på hur ont jag kommer ha imorgon...
Jag tänker istället på vilka snygga muskler jag kommer få, då känns det genast mycket bättre.



När jag skulle sova igår kväll/natt insåg jag nackdelarna med att bo centralt. Eller snarare att bo nära Harrys och Pipes...
Jag låg i sängen och lyssnade på musik från Harrys, och sedan ett gräl utanför, som urartade i krossade flaskor och smällar. Jag la kudden över huvudet och hoppades att polisen skulle komma snart, och att min cykel inte skulle bli förstörd (har en känsla av att de befann sig ungefär där den står parkerad). Jag ska snart till skolan, så då får jag se...
Tillslut tystnade de iallafall, och det infann sig ett lugn med lite skotsk folkmusik i bakgrunden. Tills grannarna började spela. Då gav jag upp, gick och hämtade min iPod och somnade med Leonard Cohens bas i öronen.
Intressant förresten... När jag var liten var det värsta jag visste när mamma spelade hans "spökmusik" när jag skulle sova, och nu väljer jag den själv.

Men men, nu ska jag städa duschen (usch usch, värsta rummet), och sedan ska jag träffa Emma och Rebecka i skolan. Kanske ska jag duscha först... Får se om jag orkar, annars får jag väl vara en slusk.

Jaha, så är det iallafall.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0