Byta bana?

jag kanske ska börja tillverka kina-hattar istället. Det skulle nog vara ett mer passande yrke för mig, om man dömer efter mitt "hustak". Kinahatt med skärm, more like......


Och jag får det inte att passa på huset! Jag måste dessutom skära ett nytt exemplar eftersom det gamla börjat falla i bitar efter all böjning! Mina fingrar som just återhämtat sig...
Inte nog med detta, det är strömavbrott i skolan fram till fyra, så där kan jag inte sitta. Jag fick just veta att dörrarna tydligen är öppna, men det låter väl halvmysigt att sitta i mörkret och skära...
Och så behöver jag ljusbord!


Ja, jag är bitter.
Jag vaknade kl 10 igår. Och insåg att mattetentan börjat kl 8.
Hur fan försover man sig till en tenta???

Jag har pluggat dygnet runt den senaste veckan. Känns väldigt bra...
Skulle aldrig hänt i mitt förra liv! Det liv när jag alltid var i tid, alltid gjorde vad jag skulle och aldrig hade damm under sängen... Ett mellanting kanske vore bra.

Men, men, nu ska jag göra mig redo för en lång kväll i skolan.
Bäst jag går förbi godisaffären på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0