PBL,BVL,AML,MB,PBF,BVF,AMF,BBR,BKR,AFS,AMA,BÄR,BBK04,BSK07,osv

Jag tror jag är nära ett sammanbrott. Just nu känns skolan mig övermäktig, inte bara för att det är så mycket att göra; det värsta är att jag inte får något gjort! Jag lär mig ingenting... Mycket stressande situation!

Halv fyra idag la jag ner pluggandet och gick och lämnade tillbaka böcker på biblioteket. Tyvärr var det inte läge att låna något, med tanke på vad jag borde ägna tiden åt de närmaste veckorna.
Jag tycker om bibliotek. De är så lugna och avslappnande, och det är så roligt att gå runt bland hyllorna och se om man hittar något spännande. Ungefär på samma sätt som jag tycker det är roligt att gå runt i stora mataffärer. Det är inte alltid jag får med mig så mycket hem, men jag kan gå runt och titta och jämföra hur länge som helst. Det är ett riktigt nöje!

Jag behövde handla lite också, och kom på att det vore en bra idé att gå till ICA-Maxi när jag ändå var så nära. Dvs, jag tyckte det var en bra idé ändå tills jag kom in i affären och påmindes om att det var fredageftermiddag, tidpunkten då ALLA tycker det är en bra idé att åka och handla.
Folk var som vanligt stressade och knuffades med sina vagnar, och jag hade bara en korg att försvara mig med!
Jag lyckades iallfall ta mig igenom med livet i behåll och en påse kanelsnäckor som belöning.
Sedan hade jag sån tur så jag fick skjuts hem av mamma! Och inte nog med det, jag fick med mig ett av hennes hembakade valnötsbröd och en fransk Elle-tidning hon kom över på väg hem från Bryssel härom sistens.

Så nu ska jag äta kanelsnäckor och läsa Elle!!!
Och sedan ska jag på filmkväll med några vänner. Jag kommer antagligen somna halvvägs in i filmen, men det är ju alltid trevligare att sova med sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0