The Pig of Happiness

Idag har varit en bra dag!



Innan middagen var jag ute på en hård löptur runt sjön, så nu är jag härligt matt och avstressad.
Jag har också spelat lite piano, men har bara sångnoter med pianokomp vilket är lite tråkigt... Dessutom är jag inte helt tillfreds med mitt elpiano. Inte så att det är dåligt, men inget går upp mot ett "riktigt" piano, så är det bara, och skillnaden bli särskillt stor när man jämför med mamma och pappas piano som har riktigt mycket motstånd i tangenterna...
Ja, ja, jag får vänja mig!

Jag har också lugnat ner mig när det gäller tentorna. Det i sig kanske är något att oroa sig för eftersom jag inte baserar lugnet på någon ny kunskap...
Men skönt är det iallafall, och det är dessutom som det brukar vara!

Nu ska jag dricka mitt te och läsa en bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0