Borde plugga. Äter choklad.


När jag sitter på min säng och tittar ut genom fönstret ser jag en vägg och några fönster, men jag upptäckte just något annat också:

Sött va?
En liten björk i stuprännan fyra våningar upp!


Jag mår inte riktigt bra idag.
Stannade hemma från vårdcentralen och satt och försökte lära mig lite byggprocess istället, men det är inte det lättaste när huvudet är tungt som sten...
Jag gick till ICA istället, det är min mat-dag idag så jag behövde lite ingredienser till Burritos. Där passade jag också på att köpa den nya Marabou-chokladen, Sensation Yoghurt Rasberry. Det är en lyx jag behöver just nu! Dessutom skulle det ju vara pinsamt för en chokladoman som jag att inte ha smakat den, haha...
När jag kom hem bestämde jag mig för att slappa en stund, så nu sitter jag här med te-kopp och ett tomt Maraboupapper brevid mig... Chokladen var god!


Men nu ska jag se om jag kan lära mig något mer idag innan det är dags att börja laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0