En skriven, en kvar

Så var Byggprocessen över! Eller något, det är några poäng där som avgör min framtid...
Dvs, som avgör om jag blir med omtenta eller om jag får en 5:a.
Det är nämligen ett sjukt system i tentan som gör att bara jag får mina 18 poäng på de två första delarna är chansen ganska stor att jag får en femma. Får jag 17 poäng på de två första delarna spelar det ingen roll hur fantastiska mina svar är i övrigt, jag kuggar ändå...

Men nu orkar jag inte irritera mig på det längre, nu är det matte och skissorit för hela slanten!




Lördag klockan ett är allt över, mattetentan skriven, husbygget, som ska lämnas in måndagen efter, färdigt. Bäst för mig att huset är klart då, annars vet jag inte hur resultatet blir... Lördag klockan ett är jag redo för tenta-fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0