Hoppsan...

Man kan lita på att det händer spännande saker på onsdag-kvällar. Det är nämligen då jag ställer mig i köket och lagar mat till hela kollektivet!
Och det är inte främst maten som är spännande, även om jag provar nya recept varje vecka...

Idag ska jag på föreläsning kl 6, så jag lagade mat i förväg:

Falafel, stekpannebröd och morotszatziki!



Då hände detta:



Jag öppnade luckan, som i och för sig alltid varit lite trög... Och så flög det skruvar omkring mig, och nu ser det ut så här! Jag hämtade min insexnyckel (mycket nöjd över den), men lyckades inte få i skruvarna ändå.
Voj voj!




Kommentarer
Postat av: kom-och-hjälp

in-sex-nyckel var det ja

2009-10-29 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0