Kopplar ner!

Nu har jag hoppat i mjukisbyxorna och stängt av hjärn-aktiviteten för en stund.
Jag är så trött!
Jag har gått på högvarv hela den här veckan, jag har pluggat, byggt, ritat från morgon till midnatt. Utöver det har jag hunit med morgonpromenader och ett morgon-pass på friskis.
Jag vet inte var energin kommit ifrån, jag som inte brukar fungera utan min skönhetssömn, har nu glatt skuttat iväg till skolan efter middagen för att, efter en hel dags matte, rita och skära lite en tre fyra timmar...

Men nu är energin slut.
Jag satt i skolan till strax innan fyra idag, då jag gick för att få massage en härlig med kort timme.
Det var precis vad min tenta-stressade kropp behövde, men tillsammans med spänningarna försvann all energi...

Det har aldrig varit så hemska att ta mig de 100 metrarna hem. Det regnade och blåste när jag kom ut från salongen, jag var lite yr i huvudet efter massagen, och det kändes aldeles fruktansvärt obehagligt att behöva vara ute en sekund!

Därför tänkte jag också stanna inne resten av kvällen. Jag skulle behöva gå och handla matsäck till tentan imorgon, för att inte tala om godis till ikväll, haha, men jag orkar inte. Jag ska överväga vilket alternativ som är minst jobbigt -att gå och handla eller att baka bröd själv. Jag tror det får bli det sista alternativet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0