Sovmorgon

Härlig härligt!

Det var väl inte riktigt meningen att jag skulle sova bort förmiddagen, men men...
Jag har iallafall utnyttjat frukosttiden till att läsa lite matte, och nu ska jag ta en promenad runt sjön.

Sedan skolan; jag funderar på att ta med mig lunchen dit och försöka hitta någon som har lite mer ordning i sina matteanteckningar än jag. Vet inte var jag var de första mattelektionerna, men mentalt kan jag inte ha varit där, mina anteckningar är obegripbara... Det kan också ha varit så att jag var paralyserad av skräck, jag kommer ihåg att jag saknade linjär algebra väldigt mycket, och tänkte lite ironiskt för mig själv att det var tur att den inte är över för min del...

Jag ska åtminstone vara där i god tid, vill ju inte avbryta min komma-i-tid svit (som jag startade igår)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0