Närmare 50 än 0...

...som någon uttryckte det på min fest igår. 



Men som jag ser det är det bara trevligt att fylla år, speciellt när man blir så uppvaktad som jag har blivit.
Jag hade förfest innan kåren igår, och fick ett paket av mina klasskompisar!
Jag blev jätteförvånad och glad, jag hade inte märkt något av deras insamling och anade verkligen ingenting. Ett sällskapsspel var det, så det kunde inte varit en bättre present heller.

Har jag berättat någon gång att det spökar i min mobil? Det gör det iallafall, och igår blev jag lite förskräckt...
Jag fick ett nytt sms. När jag skulle öppna det såg jag att det jag fått sist var borta, så jag tänkte att det nog var det som kom igen, det blir så ibland.
Men så var det inte den här gången. Det var från ett nummer jag inte kände igen, och började med "Hej snuttis".
Vem kallar mig snuttis? Ingen! Därav förskräckelsen... -Har jag en pojkvän jag inte visste om?
Det fortsatte i samma kärleksfulla stil, inget speciellt innehåll. 
Då insåg jag att det var ett gammalt sms från Sigrids pojkvän som hamnat i telefonen när den fortfarande var hennes. Och nu hoppade det in på mitt nya sms plats. Inte snällt eftersom jag behövde informationen i mitt nya sms. Inte snällt alls!
Jag stängde mobilen, öppnade den igen, och vips var spökmesset borta, och det nya åter på sin plats.

Jag kan låna ut min mobil om du vill ha lite spänning i vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0