Vill också leka!

Det kan vara lätt att förväxla Bygg med lågstadiet:

Vi ritar och ritar och ritar på lektionstid. Vi ritar streck, vi ritar lådor och vi ritar massor av små prickar. Vi har med oss sax, tejp och färgpennor.
När vi har matte hör vi dagarna i ända Kenneth upprepa för oss: 1+2 =3, 3-7=-4 osv...
Till och med Byggprocessen skulle kunna platsa på lågstadiet, med Power Point-presentationer med ytterst lite text och många fina bilder.
Enda skillnaden mellan Bygg och lågstadiet är att vi inte får tiden att räcka till för att få allt gjort,
medan de kan gå hem och leka när lektionerna är slut...

Idag har jag iallafall lekt lite, jag provade skolkören! Den var inte riktigt vad jag tänkt mig, men det kan nog bli kul ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0