Grannar, herregud...

De har börjat väsnas. Inte bara att skratta eller prata högt (nog så jobbigt med våra pappersväggar...), dessutom har de börjat spela musik på dundrande hög volym.
Sent.
Flera gånger i veckan!
Jag är som bekant helt för att man ska få ha fest hemma, men det här... Jag är arg!
Halv nio är förvisso inte så sent, men har man som jag bara sovit mellan 3 och 6 inatt, då är det lätt att bli arg. SÄRSKILT om någon verkar planera att förstöra min nattsömn!
Nu sjunger/skriker de "Broder Jakob" (ikapp med annan dunkande musik naturligtvis)... Vad ska jag ta mig till???
Kolla på film ska jag göra, sedan blir det nog öronproppar.
Arg. Arg. Arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0