PMS

Vilken hemsk dag!
Jag har pms och är skitsur,
sitter på föreläsningarna och beklagar mig över hur tråkigt det är
och har omväxlande svårt att sitta still och svårt att hålla mig vaken. Men så ÄR ju föreläsningarna (samhällsplanering) fruktansvärt tråkiga.

För att bli lite gladare gick jag ner på stan efter skolan,
jag har ju fortfarande min belöning för högskoleprovet att utnyttja, haha!
Men jag blev bara mer och mer irriterad på alla människor som gick ivägen för mig, alla fula kläder... Så när jag väl hittade något var jag för sur för att ställa mig i en kö och köpa det. Och för sur för att ha bra omdömme dessutom.

Då tog jag på mig mina nya löparskor och sprang två varv runt Munksjön.
1 mil!
Och det var vad jag behövde, nu är jag helt slut och orkar inte ens vara arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0