Om min lägenhet

Jag har ju glömt att berätta det bästa med min lägenhet!
  1. Jag har en granne med öppet nätverk, hehe!
  2. Bussen som går utanför går in i stan, ut på andra sidan och stannar några hundra meter från Ångströmslaboratoriet, alltså inga byten för att komma till skolan!!!
Annars...
Badrummet är visserligen en liten skrubb, men en fin och nyrenoverad skrubb. Ugnen med de två kokplattorna är jag så van vid sedan jag bott hos Disa att jag inte skulle komma på tanken att klaga på den, dessutom är det helt perfekt att de står i hallen och inte i det stora rummet!
Och rummet, det kommer jag kunna göra något fint av trots orange tapeter och mindre snygga, men mycket användbara, garderober.

Det enda som är konstigt:
Det finns väldigt många dörrar i min lägenhet! Jag har ett rum, en hall och ett badrum...
Och 5 dörrar, haha!




Men men, det är ju lite charmigt...

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Haha! jag gillar dörren bakom micron, ser ut som om du barrikaderat dej mot inkräktare!!:)

2010-08-22 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0