Recceveckorna har startat!

Festivalbandet är på...


Nu är schemat fullt från morgon till natt i två veckor framöver, och jag har enkelt insett att jag kommer ha stor användning för både cykeln och nudlarna som Bea och Göran kom med igår. Det finns dock viss risk att jag får äta nudlarna direkt ur paketet eftersom det tar så lång tid att cykla hem och tillaga dem.

Men nu måste jag snart ge mig iväg,  jag ska träffa reccegruppen på Upplands nation för en öl, innan Nationskvällen på ÖG.
Önska mig lycka till, för oddsen för att jag, på cykel, hittar rätt är ungefär 50-50!

Kommentarer
Postat av: lena

Det var ju toppen att du fick låna en cykel.

2010-08-23 @ 21:43:02
Postat av: bea

Ah, jag som tänkte undra när jag kan komma och leverera taklampa mm...

2010-08-24 @ 11:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0