Tillbaka till rötterna och gamla vanor

Här sitter jag på min ny-uppblåsta luftmadrass och är glad.


Jag ägnar mig ju åt min älsklingssysselsättning: att flytta!

Jag har till slut börjat förstå att jag faktiskt har någonstans att bo!
Och då är det helt oväsentligt att jag varken har säng, kudde, täcke eller några köksgrejer. Visserligen åkte jag och mormor raka vägen till Rusta och inhandlade denna fina madrass och sedan vidare till IKEA för att skaffa det allra viktigaste, som jag inte  klarar mig utan ens en vecka. Mormor och jag har lite olika idéer om vad man klarar sig utan, men hon lyckades övertala mig att köpa den fula 10-kronors filten ni ser på bilden, så att jag iallafall har någon slags täcke. För övrigt hade jag en likadan filt i Shanghai...


Här är de kökssaker jag inte anser mig kunna leva utan...

Oooooh, nu fick jag min första reklam!
Inte för att jag gillar reklam, men jag kan ju låtsas att det är riktig post så blir det roligare...
Dessutom kanske jag får reda på var ICA ligger?

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0