Tisdag

Idag har jag...

  • kommit försent till programinformationen. Så ovanligt...
  • handlat lite förnödenheter, såsom diskställ, almanacka, cider och öl.
  • förberett spex, varit på tältsläppet samt lärt känna lite fler klasskompisar

Visst är det gulligt, mitt nya lilla diskställ?



Här är mitt samvete:

Det måste jag ha på mig varje dag, annars blir Re-kå arga och tvingar mig att göra ett dubbelt så stort (mitt är i A5). På tältsläppet idag var det några som hade samveten i A2 format. Undrar vad de gjort för ont...

Re-kå är vår motsvarighet till Jönköpings HiLife, de som fixar festen helt enkelt. Jag ska försöka fotografera dem någon dag, de har tuperat hår som de sprayat i olika färger, tights och en svart cape. Känner man ändå inte igen dem kan man gå efter vitlöksandedräkten...

Nu ska jag äta nudlar och titta på True Blood.

Sedan ska jag sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0