Väntar på kusin vitamin

Jag är trött... Och har tråkigt, men snart borde de vara här.
Bea kommer direkt från Gotland, och ska på upprop imorgon. Förhoppningsvis inte så tidigt då, så att hon får lite tid att andas ut och förbereda sig. Och hitta en bra cykelväg. Tyvärr har jag inte cyklat till SLU än, men jag har däremot en cykelkarta som kanske kan leda henne rätt...
Det gick ju si och så när jag skulle till och från IKEA igår, men då hade jag inte med mig kartan på färden (Idag gick det för övrigt utmärkt att hitta, och nu har jag gardiner, duschdraperi, skoställ, badrumssophink och golvmopp. Det var inte så kul att ta sig hem sedan med mina nyförvärv, men nu behöver jag inte tänka på det mer! Bara dammsugare som fattas.).
Jag har iallafall lagt ut madrassen åt henne, och lämnat extratäcket framme (ja ja, sanningen är att jag inte har någon plats att lägga undan det på...).


Nu tror jag de kommer,
natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0