It Ain't Enough

Min motivation ligger och flyter någonstans i höjd med fotknölarna.
Jag måste skriva rapporter, rita hus och förbereda ett tal. Hur ska det gå till?
Det är jobbigt,
men det vore ändå ok om det kändes som att jag kom ett steg närmare någonstans jag vill vara!
Det gör det inte.

Så jag är upptagen.
Visst ska jag klara de här kurserna, det ska jag.
Det blir nog inga problem, vad jag än tror när jag stressar upp mig.
Men jag har en plan,
förstår ni!
Den är inte riktigt klar än... Det är ju så mycket skolarbete som stjäl tid från mitt plansmidande... Plansmide? Och plansmidet, det kräver både kraft och energi.
Men jag är iallafall på god väg och det känns väldigt bra.

Och jag tror den här lilla stackaren blir glad när snön smälter!
Om den inte spolas bort förstås... Då skulle jag bli ledsen.



Genom all snö sticker det fortfarande fram en liten kvist!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Plansmide låter som en riktig konst!

2010-02-26 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0